Monday, April 2, 2007

Pame gia frape?

Έφτασε κιόλας 3 του Απρίλη. Πώς περνάει έτσι ο καιρός καλέ? Όχι πως με χαλάει κιόλας! Απρίλης..Άνοιξη... και ο καιρός γλυκαίνει! Η ωραιότερη εποχή, συμφωνείτε; Το αεράκι από τσουχτερό - εδώ που είμαι ακόμη πιο πολύ - γλύκανε. Τα δέντρα βγάζουνε τα φωσφόρα πράσινα τους φύλλα, και το πρώτο πράγμα που σκέφτομε...το φραπέ! Θεία έμπνευση είχε αυτός που το πρωτοέφτιαξε - να' ναι καλά ο άνθρωπος! Το μπαλκόνι μου με περιμένει πως και πως από πέρσι. Να καθήσω στην πλαστική μπλε μου καρέκλα, να απλώσω τα πόδια μου ψηλά {βλέπετε, μικροσκοπικό είναι το μπαλκόνι μου αλλά τέλειο για τέτοια περίπτωση χιχιχι}, να έχω το σταχτοδοχείο και το φραπέ στο τραπεζάκι και με το pc να παίζει μουσική από μέσα και εγώ απλά να απολαμβάνω τον υπέροχο ούγγρικο ουρανό..και έχει και πανσέληνο απόψε..ωχχχ...ΤΕΛΕΙΑ! Δυστυχώς περιμένω να ανοίξει τελείως ο καιρός, γιατί έτσι όπως είναι τώρα, δεν μπορώ να μείνω και πολύ εκεί έξω...

Μεγάλη απογοήτευση όμως εδώ. Δεν θα βρεις πουθενά να σερβίρουνε φραπέ. Μάλλον παρεξηγήσεις είναι τα "φραπέ" τους εδώ. Ας είναι καλά το μιξεράκι του καφέ που έχω φέρει από σπίτι. Τώρα που το σκέφτομαι, καλή και κερδοφόρα επιχείρηση θα είχε όποιος άνοιγε ελληνική καφετέρια εδώ! ΛΕΣ;;;;

ένα μέτριο μισό μισό με 4 παγάκια σε τεράστιο ποτήρι πλιιιζζζ!

2 comments:

alienlover said...

Μαράκι μου εσύ χαραμίζεσαι! Θα ήμουν η καλύτερή σου πελάτισσα :)

david santos said...

Thanks for you work and have a good weekend. Happy Easter.